Snart dags!

Hej!
 
Visst är det mysigt med snön när man är inomhus?! ;) Cyklade hem från gymmet förut med Sandra och Marcus, asså fyfan va det va mindre skönt att cykla i det. Jag tycker om snön massor, speciellt när det låter som man går på potatismjöl. Fick lite panik över vart mitt julpynt är, men det va där jag trodde ;) Sen vet jag inte riktigt vart jag har mina julgardiner och så men det letar jag efter när jag har ork! På fredag ska jag iaf börja pynta hade jag tänkt. På fredag är det även min mammas födelsedag :)  Men visst är det sjukt att det är 1 december på lördag?!!! Det går otroligt fort. Men en sak jag tror är att det kommer sitta många bänkade framför tvn på lördagsmorgonen! Då börjar ju den efterlängtade julkalendern mysteriet på greveholm :D JIPPPIE!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0