Snö!

Hej!
 
Fan att det ska va så svårt att sova varje natt... Det är liksom samma sak varje gång. Nu sitter jag iaf i morgonrock och har nyss ätit frukost. Mätt som en mupp! Tänkte göra det lite mysigt och tända lite ljus, men insåg att jag bara hade ett värmeljus kvar :O hmm... Vad står på schemat idag då? Jo jag ska ringa sjukgymnasten och säga hur min rygg känns sen sen ska jag nog kaske träffa Fia Ni :) Annars så MÅSTE jag städa asså! Jag börjar städa sen kommer nåt ivägen så jag avslutar städandet sen fortsätter jag att stöka till.
 
Aja jag tycker iaf att det är fint med snön :) Önskar att det inte va så blött bara utan riktig snö liksom. Kom och tänka på en sak. Det här blir min tredje jul i min tredje lägenhet. Har alltså inte firat jul i någon lägenhet 2 ggr :P Tjejen som gillar att flytta ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Bild från min andra lägenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0