Uska!

Hej!
 
Ja vad ska jag börja med? Va på gymmet med Sandra kl 12 idag. Eller vi va där halv tolv men passet va 12. Bodypump, asså jag dör va jobbigt det va! Mina ben gör så fruktansvärt ont nu så jag vet inte vad. Armarna också! Vet ni inte vad det är så googla och testa gärna om ni har möjlighet ;) Ni kommer känna att ni lever efter ett sånt pass. Sen drog vi iaf ner på stan en sväng. Skulle till Arbetsförmedlingen men asså det stod en mupp längst fram och krångla och jag va så hungrig! Ne usch bara att dra igen. Sen drog jag hem, åt och fixade mig. Sen åkte jag tillbaka till gymmet igen men inte för att träna utan för att träffa 3 fina människor! Mammas kusiner och min lilla syssling :D Jag har så fin släkt <3
 

Sen upp på cykeln och dra till jobbet! Är ju liksom inte van vid att jobba på mitt "riktga jobb" eftersom de är så mycket indragningar och man knappt får jobba längre. Skulle jobba kväll på en avdelning jag inte varit på sen typ januari. Men det gick kanon! Fick till och med beröm :D Älskart! Kom hem och åt DIREKT! Fan va hungrig jag va asså. Nomnom Mannagrynsgröt, clementiner, och macka :D Nu ska jag strax tvätta bort sminket och hoppa ner i sängen för imorgon ska jag jobba igen! Först som USKA (undersköterska) sen som barnpassare!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0