Kom i form!

Hej!
 
Åh va skönt det är att tränal! Bodystep blev det denna måndagskväll. Det är verkligen undernart att träna och man mår så otroligt mycket bättre. Man blir piggare och känner sig så mycket fräschare (efter man duschat då). Är så glad att jag började träna igen, har hittat det jag tycker är kul och trivs med. Man kan inte tvinga sig själv till att träna något man inte gillar, men man ska fortsätta försöka hitta den träningsform som passar just dig.
 
Så ofta tränar jag:
 
Måndag: Bodystep
Tisdag: Mage/rygg och bodycombat
Onsdag: Bodycombat eller spinning
Torsdag: Cykla till Valla och tillbaka
Fredag: ----
Lördag: Mage/rygg
Söndag:----
 
Sen rör jag mig ju självklart på lite andra sätt också. Som typ promenader och cykelturer. Men kämpa på! Bara man hittar det man gillar och ser resultat så är träningen helt underbar!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0