Städning!

Hej!
Usch vad jag sovit illa inatt, mardrömmar så fort jag blundar :/ Har varit så länge nu! Vaknat flera gånger helt svettig och skakig, Gich upp strax innan nio i alla fall. Hoppade in i duchen sen fick jag ett ryck och börja städa. Det är ju tyvärr ett måste. USCH! På lördag ska ju min älskade bror och hans fina flickvän låna min lägenhet :) Då måste det ju va fräscht. Men det går rätt bra, bara disken som är så förbannat tråkig!
 
Ikväll är det uppvisning med gymmet nere på stan:) Lite nervös för 3/4 saker vi ska visa upp kan jag liksom inte :P Låter ju lovande, eller hur? ;) Ne nu ska jag fixa nåt att äta!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga dååå :)

2012-11-06 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0