Tillräckligt!

Hej!

Ja nu va det väl typ en vecka sen jag skrev här. Men har ingen ork eller fantasi just nu. Men känner att jag vill skriva av mig lite. Just nu sitter jag i handduk och lyssnar på musik. Ska snart ta tag i lägenheten och få den fin. Är dock lite seg för jag är en aning förkyld och prata i telefon till halv fem imorse ^^ ikväll ska jag jobba på gymmet, har blivit barnpassare där ju :)

Funderar på om jag ska orka mig ner på stan och leta mössa igen... Vet hur jag vill ha den men det finns ingen sån här :/ ne usch seg dag! Längtar till nästa vecka. Då kommer jag må bra!!

Nästa vecka:
Tisdag- Olivia ska fixa mina och sandras naglar
Onsdag- Åka till Sthlm och kolla på en skola ihop med Olivia ;)
Torsdag- uppvisning på stan med gymmet
Fredag- ladies Night med min fina och starka mamma <3
Lördag- Fira halloween med ett gäng härliga människor

Visst låter det som en härlig vecka att se fram emot?

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: hihihi

who is the guy? ;););)

Svar: Haha ingen!
Sofia Nyberg

2012-10-19 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0