Var rädd om dig!

Hej!
 
Att låta träning och viktminskning få ta över är riktigt farligt! Träna så att du mår bra av det och äta är en viktig del i träningen för att få en snygg kropp. Kan vara ärlig och berätta att jag fick vikthets ett tag, ville bara NER i vikt hela tiden. Höll på att bli prillig. Fuskade med mat och direkt efter jag ätit så träna jag. Åt typ inte på 3 dagar sen åkte jag till pappa och vägde mig så fort jag vaknat. Det jag åt va typ knäckebröd och drack banansmoothie. Måste inte alls bra, va trött och svimmade en gång på gymmet. Kände själv att det gick över styr så blev rädd för mig själv och vilka sjuka tankar jag hade. Ville sväta mig själv bara för att siffrorna på vågen skulle sjunka för då tyckte jag att jag gjort något bra.
 
Mina arbetskollegor märkte på jobbet att jag aldrig hade mat med mig och att jag drog och träna när jag körde delad tur. Så dom pratade med chefen så hon kontakte den kurator åt mig som jag gått till sen i typ början av September. Min bästa vän har även blivit granne med mig och varit snäll att bjuda mig på mat. Så nu är jag typ tillbaka på banan igen. :D Har inte vägt mig på sjukt länge för jag bryr mig inte om vikten. Jag vill få en kropp jag är nöjd med utan att veta vad jag väger. Vill se frisk och tränad ut! Är så glad att detta hets inte gick över styr. Vill att man ska kunna se på mig som en förbebild för dom som vill komma igång med träningen :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0