Vilken dag!

Hej!
 
Inge party igår inte! Ne drog till pappa vid hmm kl 13 kanske. Va där ett tag sen åkte jag och brorsan och handla lite fika och åkte till mig. Bjöd honom på mat också ;) Sen drog vi till Örebro och hämta Challes flickvän. Grejen va att min syster skulle komma och hämta saker ur mitt förråd och skulle komma vid 18. Men sen fick vi reda på att hon skulle va i stan redan vid kl 17 och då hade vi åkt halvvägs... STRESS!!! Vi va väl tillbaka i stan vid halv sju men det gjorde inget. Vi va klara i förrådet innan kl 20 så :) Ja sen följde jag med hem till pappa och kolla på tv och babbla lite. sen åkte jag hem :) Ingen händelserik dag precis men det kan ju inte varje dag vara :) Men fick träffa min älskade systser och hennes kille och min fina bror och hans söta tjej :D
 
Har även kommit in i pluggtankar!! Börjar kanske pugga upp betyg nu i vinter sen börja plugga i augusti. Men detta skriver jag mer om när jag vet mer ;) Spännande va?
 
PussPuss
 

/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0