Aguilera=Nyberg?

Hejsan!
 
Gick upp kl 9 och drog till gymmet halv tio. Hade soltid kl 10 :) Sen stod jag en stund på crosstrainern och sen körde jag mage/rygg. Älskar verkligen det passet. Inte alls jobbigt och man behöver inte hoppa och studsa direkt på morgonen. Träffade min fina låtsassyster i omklrummet också. <3 Strax innan jag va hemma så la min hmhm mp3 av. Är inte så mordern av mig, HAHA! Då va batterit slut... Tar upp mobilen och skulle smsa Sandra jaaa då är mobilen död och går inte att få igång... Fast den är inte urladdad, bara dum i huvet! Men nu är den igång igen. DAgs att byta mobil kanske?
 
Just nu står jag i köket och låtsas att jag är Christina Aguilera ;) Älskar att sjunga och dansa!! Fast när ingen ser såklart. Har alltid älskar att sjunga, men vill helst inte att någon hör när jag tror att jag är Aguilera eller någon annan duktig sångerska ;) Ne idag lagar jag faktiskt mat. Kors i taket! Magen lär väl få en chock. Längtar till kvällen <3 ÅÅÅH! Jag, Olivia och Sandra drar ju till Norrköping och festar :D Dock kunde ju inte Ida med för hon hade annat på schemat :( Men hon får hänga med nästa gång! Jag ska ju som sagt vara nykter och köra :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Var det inte till örebro? :)

Svar: Jo men vi hade kompisar som skulle till Norrköping så det blev ändrade planer :)
Sofia Nyberg

2012-09-15 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0