Ändringar!

Godnatt!
 
Ja det har blivit lite ändringar i helgen under kvällen. Skulle ju till Örebro på Fredag men det är nu flyttat till Lördag och det blir jag, Sandra och Olivia som åker. Ida har fått förhinder. Men ska försöka få ihop alla på samma ställe så fort som möjdligt. Älskar mina vänner så mycket asså! Dom är så underbara. Så ja min Fredag blev helt plötsligt inte så hektisk.
 
Så Fredagen ser ut såhär nu:
Ett "möte" på eftermiddagen
Invingning på salong våga (frisörsalong)
Zumba med mamma
Sen vet ej
 
Lördag:
Träna mage/rygg, spinning innan om jag orkar
Hitta nåt snyggt att ha på sig och fixa sig
Förfest hos Sandra, alkoholfritt för mig :)
Sen åka till Örebro och gå ut (jag kör)
 
Söndag:
Inga planer ännu
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
En full Fiia i Alanya förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0