Bra/dåligt

Hej!
 
Hemma efter mage/rygg. Åhh älskar det passet, det är så skönt att känna hur magmusklerna arbetar ;) Hahah men nu har jag blivit bjuden på pizzalunch. Så har bytt om till vanliga kläder och fixat till mig lite. Det tråkiga med att gå ner i vikt är att kläderna inte sitter bra längre. Dom byxor jag har på mig nu satt tight förut. Nu sitter dom löst och inte alls snyggt. Men aah jag är ju inte rik på långa vägar så jag kan inte köpa massa nya kläder. Det är ju bättre med förstora kläder än försmå, eller hur?
 
Måste köpa en ny mascara sen när jag går hem... Har typ fått hållt på att blöta ner den med vatten sen geggat runt i mascarahållaren eller vad man säger. Det blir knappt nån färg... Tjejen som är beroende av smink, inte bra!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Hur mycket väger du nu? :)

Svar: Tack! Oj pendlar jättemycket. Men runt 55 väger jag nu :)
Sofia Nyberg

2012-09-11 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0