Brist på fantasi!

Hej!
 
Jobbat 7-10 idag. Skönt en Fredag faktiskt ;) Gick ner på stan med Olivia och handla lite inför imorgon, då min älskade vän fyller 21! Bästa fina du, va gammal du blir! När jag gick hem från stan börja det regna, typiskt... Och påsen va tung som fan! Ah nu har jag faktiskt städat min lägenhet, till och med skurat :O Hmm tror inte det hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden... Igår va jag i Norrköping med Ida, Köpte en grymt fin stickad tröja som jag såg va trasig när jag kom hem :( Sen köpte jag blåa glansiga/glittriga byxor, HAHAH visst låter det fult? Ska ta en bild och lägga ut sen, men dom kosta bara 30 kr. När vi kom till stan köpte jag en ny plattång. En röd och fin som man kan locka med också! Ne nu ska jag chilla vidare!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0