Cykel!

Hej!
 
JA nu har jag min cykel här utanför i alla fall. Vit och fin! Inte dyraste varianten men det duger bra åt mig! Måste bara köpa lysen åt den. USch va läskigt det va att cykla genom nästan hela Katrineholm utan lysen. Pappa har i alla fall varit såå snäll som hjälp mig med cykeln medan jag tränade. Det va lite gamla klistermärken som hade suttit fast och som dom inte fått bort, men det hade min superpappa fått bort när jag kom hem :D Plus att han hade fixat sadeln i rätt höjd. Nu är denna dag slut och det känns faktiskt rätt skönt, är trött i ögonen nu. Imorgon är en dag som består av mycket olika saker. Får se hur jag får ihop allt, men det brukar jag lösa.
 
Juste va och plockade och färgade ögonbrynen på salong våga som ligger inne på det gym jag tränar på. Det blev sjukt snyggt! Är så nöjd och ovan :D Går och kollar i spegeln hela tiden, har aldrig haft så fina bryn. Sen ska jag låta henne fixa mitt hår. Duktiga Jessica!! Bild på ögonbrynen kommer imorgon, nu ser jag förjävlig ut!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Haha halloween 2011 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0