Från och till

Hej!
 
Började träna på gymmet i Januari, gick på lite olika pass för att se vad som passade mig. Fastande först för mage/rygg sen testa jag zumba. Det va dom jag typ gick på i början och körde på crosstrainern. Sen testade jag bodycombat och fastnade för den. Körde även lite coreboll då och då. För typ en månad sen testade jag på spinning som jag HATAT innan men nu tyckte det va jätteskönt. Det är nog för att min astma är bättre nu och jag klarar av mer ansträngning. Nu går jag på spinning, bodycombat och spinning mest. Sen går jag ju till gymmet som är en bra bit! Det är den träningen som gjort att jag kommit till den form jag har idag.
 
Jag har mina mål, är inte där än men det blir lättare att träna om man har sina mål. Sen blir det ännu lättare när man ser och känner resultat. Jag vill få bort lite av mina lår och få lite muskligare armar. Va och köpte hantlar idag :) Så ska försöka köra med dom varje dag.
 
Nej nu måste jag fortsätta städa min lägenhet :( Bläää så det ser ut!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Från
 
Till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0