Fy skäms!

Godnatt!

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera... Men har liksom inget att skriva om direkt. Imorgon ska jag och Ida cykla till valla och tillbaka, duktigt va? ;) sen på kvällen ska jag till gymmet och köra slut på mig.

En sak jag kan skriva om är min syn på mig själv :( jag märker skillnad på kläder och ser ju bilder men ser inte det i spegeln. Jag lägger nog på ca 10 kg på mig själv när jag tittar mig i spegeln. Det är sjukt men inget jag kan göra åt. Har en sån sned syn på mig själv :( det är jobbigt och jag trycker ner mig själv. Jag tror det skulle bli bättre om det försvann lite fett från låren! Det är dom jag stör mig på mest!! Mår illa av att se mig själv. Försöker bli bättre på det men det är svårt, för jag ser mig inte som andra gör.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Jenni

Du är ju jättefin! var inte så hård mot dig själv

Svar: Tack! Men det är svårt :( Jag ser det liksom inte
Sofia Nyberg

2012-09-25 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0