Happy happy!

Hej!
Åhh haft en kanonmorgon! Mysig frukost med min BÄSTA vän <3 Sen tog vi en promenad. Lämnade nyckeln till Mamma och Nisses bil som ska på lagning :) Hoppas dom får ihop den nu! Öhm jaa sen har det inte hänt så mycket mer denna dag ännu. Ska snart börja med maten. Visst är jag duktig? :D Har ätit mat flera dagar nu. ELler i alla fall 3, så det börjar gå framåt. Det är ingen värsting mat, men det skulle nog inte min mage klara av. Så det blir typ varma mackor men det är lagom. Igår gjorde jag ju pannkakor.
 
Hmm undra vad jag ska träna ikväll... Det blir nog spinning 55 min. Det är bodycombat ikväll men har jag kört både måndag och tisdag. Sen har jag världens träningsvärk i armarna, skulle nog inte orka lyfta armarna.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0