Hata mobbing!

Hej!
 
Har kollat på en sån hemsk dokumentär nyss :( Känner mig helt tom, eller har en konstig känsla i kroppen.  Det handla om mobbing, mobbing som gått så långt att barn tagit sina liv. Förstår inte hur människor kan vara så elaka mot andra. Tänk va dåligt personen som blir mobbad mår :/ Alla tankar, alla tårar alla drömmar som gång på gång blir krossade. Sånt här tål jag inte! Det är så hemskt och orättist! Tårarna bara bränner bakom mina ögon och klumpen i halsen bara växer. Mobbingen måste försvinna!!!
 
Ne usch va upprörd jag är nu! Har i alla fall cyklat 2.2 mil idag, tränat mage/rygg och kört halva combatpasset... Fick så ont i huvet, kändes som hjärnan satt löst. Nu ska jag snart sova och tagga för en ny dag imorgon full av träning och annat.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0