Inget att ha!

Hej!
 
Ja vi va och körde box jag och Sandra... Efter inte ens halva passet så gick vi. Jag vet att instruktören är jätterar men asså passet sög! Hon hade väl ett nytt pass och kom inte ihåg vad man skulle göra, så det blev bara flamsigt. Jag går dit för att träna inte för att lyssna på flams :)  Vi promenera hem, det är ju en bit i alla fall. Men vi stannade på subway på vägen och en sväng in på coop. Shiit va mycket gott vi ätit ikväll! Mår fortfarande illa. Är inte alls van vid att äta så här mycket.
 
Imorgon vetefan vad som händer, antagligen leka med Sandra eftersom hon är ledig ;) Ska kanske åka och ta lite foton. Nu väntar jag bara på sex and the city sen blir det till att försöka sova.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0