Jahapp!

Hej!
 
Usch vilken seg dag! Och dagen har ju gått så snabbt. Sitter och väntar på ett sms jag antagligen inte kommer få... Men men partaj har ju börjat igen så jag får nöja mig med det. Älskar partaj, tycker det är så kul när dom överdriver allt. Öhm ja, imorgon ska jag träffa Ida och ta en promenad med henne. Sen ska jag åka med Sandra och handla lite grejer till hennes födelsedag. På kvällen ska jag TRÄNA!!!! Som jag längtar. Ska köra bodycombat och bodystep. Har aldrig gått på bodystep så det ska bli kul. Kan skriva mer om det passet imorgon eller på tisdag. Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig och krama om soffkudden.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Har inte lagt in bilderna på hallongrottorna än, men tog denna bild med min cam.

Kommentarer
Postat av: Lina

Den värssta väntan att vänta på ett sms man aldrig lär få :(

Svar: Jaa det är verkligen jobbigt! :(
Sofia Nyberg

2012-09-17 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0