Mulvadsögon!

Godmorgon!
 
Fast egentligen är det ingen god morgon. Det är en äcklig morgon. Asså är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Ett nummer som jag inte ens hade på mobilen skickar sms och skriver att den blivit utkastad och inte har någonstans att ta vägen. Kollade på smset och vände mig om, kände redan då att jag inte skulle kunna somna om... Men ca 20 min senare så ringer mobilen, samma nr som skickat sms tidigare. Det är en person som jag inte ens umgås med som frågar om han får komma hit och låna soffan. Asså NEJ! Fattar inte ens varför han ringde mig?! Hoppas han fick sova ute :) Nee jag är en gd människa men umgås inte ens med personen.
 
Smsar med Sandra nu, vi ska åka till IKEA sen ju. Känns som vi nyss smsade och sa godnatt. Blää jobbigt att va vaken såhär tidigt :P
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Min vackra outfit igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0