Nyktert!

Hej!
 
Haha vi hade jättekul igår! Försökte supa brudarna under bordet, men det gick sådär. Sandra började bli taggad i bilen hahaa, skön tjej!! Väl inne på puls (uteställe) så ville brudarna dansa. Åhh älskar ju att dansa men vad det tog emot när man va spiknykter! Men ja jag är ju som jag är så det släppte lite efter en stund. Sen träffade vi Marcus och Thomas där också (kompisar från k-holm) så vi va med dom också. Ahhh juste! Brudarna tyckte jag skulle ha en rosa klänning på mig vilket jag hade. Jag som alltid har typ svart och vitt på mig, kände mig inte helt bekväm med den färgen men men. När vi är på puls och kollar oss omkring så har ALLA tjejer svart och vitt på sig... Asså man ska inte bry sig om andra men det kändes sååå jobbigt att ha färg på sig då. Aja vi åkte vid typ halv 3 och skulle äta på MAX, men när vi väl kommer till det MAX vi skulle äta på så va det stängt... SÅ vi fortsatte hemåt. Asså ögonen sved och va verkligen sjukt trött! Men det gick bra vi kom hem utan skruppsår :) La mig väl vid kl 4 eller nåt.
 
Sen vaknar mupphuvet (jag) kl 9!!! Asså??!! Har typ inte sovit nåt och ögonen svider men jag kan verkligen inte somna om. Så jag har ätit frukost och sitter och kollar på tv nu :) Är det nu man ska ta en promenad kanske? Nee fan jag orkar inte det än.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0