Pizzabagare?

Hej!
 
Skulle ju köra spinning idag men så blev det inte... Det va bara jag och en till som va bokade, lite segt! Så jag körde combat idag igen. Dock va vi bara 2 stycken där, sen kom spinninginstruktören och va med :) Juste Den andra combatinstruktören va med lite på uppvärmningen. Men kan ju lova att det kändes att man kört Bodycombat Måndag, Tisdag och idag Onsdag. Mina axlar, ajjjj ajaj! Mina lår, AJAJAJ! Imorgon får vi se om det blir nån träning, Först jobb sen klippa/färga håret :D Åhhh är så taggad!!! Ah juste, ikväll har jag gjort finfin mat! Egen kebabtallrik, hur enkelt som helst! Först jagade jag kon i typ en timma sen... Ne nu börjar jag få sjuk humor! ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Visst ser det gott ut? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0