Rätt ska va rätt!

Hej!
 
Jobbat 7-11.15. Fyfasiken är sååå trött att jag nästan somnar ståendes fast jag sitter ju ner. Tog en promenad ner på stan med Sandra hon skulle köpa lite småsaker. Klädde mig lite fel bara... Det va sol och fint när jag gick ut sen blev det kallt och blåsigt. Nu har Sandra bjudit över mig på mat :)
 
Är så glad att mamma kan säga vad hon tycker och tänker! Hade ju 2 veckor inbokat på mitt andra jobb men fick ju sluta där och skulle inte fått betalt för dom dagarna :S Men mamma ringde min chef och sa åt henne på skarpen att rätt ska va rätt. Det är inte alltid lätt att våga säga vad man vill till chefen/personal när man är en vikarie. Aja, jag kommer få mina pengar i alla fall ;) Tack mamma <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Mamma och jag på ladies night förra året :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0