Städa/träna

Hej!
 
Fyfasiken man börjar se mitt golv igen ;) Har verkligen inte orkat städat på ett tag och diska ska vi inte tala om. Har verkligen sett ut som en soptipp här! Men nu börjar jag få ordning på torpet. Skönt när det är städat och luktar gott i hemmet. Tyvärr förstör mina tapeter hela mysfaktorn i lägenheten... men men kommer inte bo här hela mitt liv. Ahapp asså funderar fortfarande på vad jag ska hitta på ikväll :( Känns så meningslöst med helg nu när alla jobbar. Kanske får för mig att pyssla med nåt, men nee går ju inte.. Har ju inget att pyssla med. Buhuu känner hur ångesten och tråkheten bara växer i mig. Kan ju inte sitta med hantlarna hela kvällen.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0