Stark mage och kampsport!

Hej!
 

Ja ni mina vänner nu är min kropp helt slut. Hoppas jag orkar ta mig in i duschen! Har varit och tränat i 1 timma och 30 min. Nu sitter jag med kvällsmat och kollar på tv. Imorgon är det jobb som gäller igen och självklart TRÄNING!
 
Mage/rygg är ett pass där man riktar träningen på magen och ryggen. Mycket situps och rygglyft.
 
Bodycombat är ett kampsports inspirerat träning där man går igenom i stort sätt hela kroppen. Mycket sparkar och slag i det passet, man får helt enkelt he gärnet :D Och det passar mig kanon! Om ni har tillgång att testa det passet så gör det. Det går rätt fort så man får gå några gånger innan man får in hur man ska göra alla slag och när man ska börja sparka.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0