Tårar i floder!

Hej!
 
Åhh det är på tok för mycket på samma gång just nu... Har ringt på en cykel som vi ska hämta i Eskilstuna idag. Skulle egentligen hämtat den nu efter 13 men då har pappa glömt att systrarna skulle ta med en kompis hem... så det gick inte att hämta den då. Han sa att det gick att hämta den efter 18 och jag bryter ihop. Fattar inte varför. Kroppen är helt slut, tårarna bara rinner och jag känner mig ledsen och arg i kroppen. Det gick bra för tjejen att vi kom efter 18 men fattar inte varför jag blir såhär. Det händer minst en gång om dagen, någon som har en förklaring?
 
Tror det blev så för att jag missar att träna den tid jag brukar, Jag vill alltid att det ska gå efter schema och blir det inte så blir det kaos i mitt huvud. Pallar inte att må såhär!!!! Det är jobbigt och tär på krafterna.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
FML!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0