Träning!

Hej!
 
Idag börjar min träningsvecka på bloggen :) Tänker skriva vad jag tränar och vad vad man gör på vissa pass. Ska försöka ta så mycket bilder jag kan. Har bokat in lite träningspass denna vecka. Har bokat in spinning ikväll. Men tänkte dra på mig träningskläder och ta en promenad här snart. Det är ju rätt fint väder ändå. Juste igår köpte jag nya träningskläder, assnygga! Lägger in bild senare eller nåt.
 
Ska jobba lite på mitt gamla/första jobb nu i veckan :) Lite nervös faktiskt, har inte jobbat där sen i Februari typ. Men kan ju jobbet så det ska väl inte va några problem, kanske lite seg. Nej funderar på att smsa Sandra och se om bruttan är vaken :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0