Trött!

Hej!
 
Gick runt 3 varv på marieberg igår utan att köpa något alls... Det jag skulle ha fanns inte där och dom andra grejerna jag skulle ha va så sjukt dyra där. Ska åka och kolla om det finns billigare här i stan ;) Men vad det är säger jag inte. Hämtade upp Challe i Örebro också. Han fick köra hem, skönt att jag slapp :) Sen bjöd jag honom på kebabrulle i Vingåker. När vi väl va hemma i Katrineholm så va min plånbok borta. Åhh hatar när viktiga saker är borta. Så Challe va snäll och körde till Vingåker och ja där va den, hemma hos mamma.
 
Va hos pappa en stund sen drog jag hem. Eller jag drog till Sandras lägenhet där hon stod och plocka upp saker. Va så trött att jag bara svamla. När jag väl la mig blev jag ju pigg, som vanligt. Sen imorse när jag skulle sträcka på imig så lyckades jag på något sätt riva mig på läppen. KLANTARSEL!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0