Zumba eey!

Tja!
 
Jaa känns som det varit full rulle denna dag! Först ett "möte" som gick bra. Sen hem till pappa och måla en tavla med småsystrarna, haha va väl inte den mest fantasifulla tavla jag gjort men den blev söt :) Sen låna bilen och hämta träningskläder. Får ett samtal om att jag ska hjälpa Nisse (mammas man) med att bogsera en bil. ÖÖÖHM panik!! För det första skulle jag ju på invigningen av salong våga sen har jag ALDRIG bogserat en bil. Skulle ju även till Vingåker och dansa  zumba. Hatar stress, jag mår inte alls bra av det :( ALlt måste gå enligt schema annars blir jag irriterad och illamående. Men men hjälpte Nisse och det gick ju bra, jag slapp bogsera och jag hann precis till zumban. Det va kul men svårt med nya danser. Drog till mamma en sväng efter och va där en stund. Sen åkte jag hem och lämna bilen till pappa och va där ett tag. Nu sitter jag äntligen i min soffa och har ätit lite.
 
Imorgon ska jag upp skapligt för ska sola och gå på mage/rygg. Så nu blir det snart sovdags för min del. Mycket på schemat imorgon!!!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0