Dag 5!

Tjoo!
 
Japp dag fem, alltså fredag! Alla är helt hysteriska på facebook för att denna fantastiska dag är här. Jag tycker inte den är så speciell direkt. Men har massor att göra idag, det är roliga saker men kommer va ihjäl ikväll! Somnade typ vid 23 igår, kors i taket. Men va händer? Jo jag vaknar halv sju... Börjar nästan grina. Ska hinna med så mycket idag. Men med planering så går det mesta bra ;)
 
Men denna morgon har varit rätt mysig faktiskt! Solen skiner, har ätit god frukost + lite naturgodis och sen har jag suttit och chattat med bästa Jessica :D Min kära vän som jag saknar så mycket! Det är ju knäppt att man inte träffas mer ^^ hon bor ju bara 24 min bort med tåg. Får lösa det snart!
 
FAn va trött jag blev nu, skulle kunna lägga mig igen! Men vafaan alarmet ringer ju snart...
 
Juste igår fyllde min älskade lillasyster 7 år :D Va tiden går fort! Helt sjukt!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0