Fjärilar?

Hejsan!
 
Upp kl 7 och ät frukost och dra till gymmet. Haha vi va där i 3 timmar jag och Olivia xD Herregud! Dock tränade vi inte hela tiden. Vi babblade och se satt mitt ex och tittade på när vi tränade, kunde inte koncentrera mig direkt eftersom han alltid påpekar att nåt man gör är fel... Kul kille det där! Men men sen for jag hem och kasta i mig mat och sen va det bara att gå till jobbet. På vägen dit så började regna.. Och jag fick jätteont i magen. Typ som man inte ätit på aslänge. Så pinade igenom 3 timmar på jobbet, sen skulle jag hem till pappa och fira låtsasbror som fyller 16 år. Pappa är så snäll och hämtar mig :) HAn körde även hem mig. Dumma mage! Fyfan gjorde så sjukt ont. Så nu ligger jag i min soffa (som vanligt) ^^
Tror även jag kanske har en fjärilslarv i min mage ;) Vem vet?! Tänker inte skriva så mycket om det för det går bara åt skogen annars xD
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Hahhaha ser biffigare ut än vad jag är ^^ Men är 30 runt armarna avslappnad och 32 spänd, om någon undrar ;)
KÄRLEK!!!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0