Hemmafrun!

Hejsan!
 
Japp jag kommer nog tusan bli en bra fru :) Idag har jag bakat scones och kokat äppelmos. Dock har jag icke ätit någon lunch idag, jag tog en tupplur istället. Dumt av mig, men jag va totalt slut! Annars har jag varit på möte idag. Ah det är min måndag. Kul va...? Ska nog ta en promenad senare, sen är det ju biggest looser ikväll :D
 
Haha ber för Sandra idag! Hon är med sin kusin på JB. Fyfan det måste vara kaos i sthlm just nu!
 
Igår va det ju söndag! Va ute och gick 2 mil med Olivia och efter det gick vi till gymmet. Körde axlar/rygg. Härligt det är med träning asså <3
 
Jag har ju dissat nätdejting, tror jag kanske ändrat mig ^^ Men säger inget mer om det ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0