Måndag!

Hejsan!
 
Piiip piiip piiip, japp bara att gå upp 05.20... Va nära på att gråta imorse. Va så sjukt trött! Men det gick bra på jobbet. Slutade kl 11 så det blev ingen lång dag. Efter jobbet så mötte jag Olivia sen drog vi till gymmet. Tyvärr hade varken jag eller Olivia ätit så speciellt bra. Både hon och jag blev snurriga och mådde dåligt. Men vi körde ett benpass i alla fall. SEEEEN gick vi till kolgrillen. ÅÅÅH bästa matstället i stan! Fläskfilé, bulgur och tzatsiki. Sen va det bara hem och tokslockna! Så skönt men jag hoppas jag kan somna inatt!!!
 
Imorgon blir det promenad till Valla med Olivia och sen gymmet ;) Wohoo! Längtar ;) Hopppppas det blir sol!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0