Planer!

Hejsan!
 
Blev en lugnare dag än jag tänkt mig :) Först gymmet imorse då. Men tog det rätt lugnt, träningsvärk i hela kroppen. Men fick höra att jag hade bra röv, wohooo! HAHAHA! Squats <3 Sen blev det hem och äta och vila lite. Blev tyvärr ingen lekpark med mina systrar och Olivias bror. Men det får vi väl ta en annan gång. Fick lite extra vila. Min kära syster ringde också, alltid härligt att prata. Tyvärr va jag så trött så va väl inte sjukt rolig att prata med. Klockan 17 va det dags för tvätt... HATAR DET! Det måste vara något av det värsta jag vet. Men medan första tvätten snurrade runt så tog jag en promenad. 40 min blev det, med härlig musik i öronen. När jag nästan va hemma såg jag mitt ex köra förbi. Han bor nästan vid mig. Skönt att vi ÄNTLIGEN kan prata som normala människor igen. Hahaha! Men han hängde på hem till mig och hjälpte mig lite med tvätten. Sen chillade vi lite. Jag började på med lite mat som ALDRIG blev klar. Köpte kycklingfiléer för ett tag sen, men dom är sämst! Dom blir typ aldrig klara i mitten... Så vi beställde pizza. Dock så skulle han på bio med sin bor. Men han åkte och hämta pizzan sen drog han. Så här sitter jag med en familjepizza. HAHA! Har ätit lite. Han skulle komma sen när bion va klar, så jag hoppas fanskapet kommer snart.
 
Imorgon blir det några timmars jobb. Sen på kvällen kommer mina kära brudar och grillar och myser. Förhoppningsvis får vi tag på någon som kan köra oss till norpan och sen hämta. Skulle va kul att gå ut och dansa. HOPPA HOPPAS HOPPAS!!! Ja annars vet jag inte vad som händer. Har i alla fall masssssor utav tvätt att ta hand om imorgon...
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0