Satan i gatan!

Hej!
 
JApp nu va det längesen jag skrev av mig. Har försökt mobilblogga men det funkar visst inte, appen bara stängs ner. Öhm vet inte vart jag ska börja. Vad händer i livet just nu? Hmm tränar så gott det går. Dom renoverar ju på gymmet och jag har ju lite problem med andningen så det är svårt att träna bland allt damm. Men har promenerat en hel del. Annars så ah vissa problem jag skrivit om har löst sig :) Är vän med min kära Sandra igen, HAHA! Vi behövde nog bara en paus. Så skönt! Inga mer "kärleksproblem". Finns ingen kille aktuell just nu.
 
Vet inte om det hänt nåt kul senaste tiden. Men idag va jag i alla fall på fika med en person som jag träffar allt för sällan. Han betyder faktiskt mycket för mig fast vi aldrig ses typ. Denna kille lärde jag känna i Mars förra året. JAg va ute på krogen med några kompisar som är bekant med. Hade inte druckit mer än 3 cider eftersom jag skulle upp och träna dagen efter. Men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vaknar på Lördagen av att jag va tvungen att kräkas, och jag kräks ALDRIG! Eller har väl hänt men inte när jag druckit 3 cider... Mådde skit men gick och träna och efter det gick jag och pierca mig. HAHhaha! På kvällen va jag hos mamma och berättade om att jag inte kom ihåg ett dugg från kvällen. Det va ju sjukt konstigt eftersom jag knappt druckit. Men ah sen får jag ett sms från ett nr jag inte hade... Där frågade personen hur jag mådde idag typ. OMG! Vem är detta och vad har vi gjort, det är min första tanke. Men sen kommer det fram att denna goa kille hade sett till att jag kom hem den kvällen. Men som ni kanske redan kommit på så blev jag alltså drogad ute på krogen den kvällen :( Så tråkigt men det är inte första ggn det händer på den krogen. Och nu va det min tur att råka ut för det.
 
Denna kille i alla fall är nog den mest rara och snälla person jag känner. Idag satt vi på fiket i nästan 3 timmar, och ändå känner vi knappt varandra. Men ändå rullar det på när vi pratar. Får ta och träffa honom fler ggr. HAn har ju trots allt räddat mig från att hamna i fel armar.
 
Ne ska försöka lägga mig skapligt inatt. Upp och jobba imorgon sen blir det gymmet!! Ska bli så skönt att träna igen! HAr inte tränat sen i hmm torsdags :O
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0