Stockholm!

Hejsan!
 
Knappt någon sömn. Trodde helt ärligt att jag skulle dö. Hade som ett tryck för bröstet och det va inte astma. Tungt att få luft och mådde så illa. Va så trött men kunde inte slappna av. Det va ju sent så jag kunde inte skriva till någon. Skrev lite med en på facebook men sa inget om att jag mådde dåligt. Hade musik på och försökte slappna av. Tillslut så orkade jag väl inte kämpa emot tröttheten längre. Men jag vaknade :D Så underbart! Doch vaknade jag alldeles för tidigt... Men jag levde! Upp och fixa sig för att sen åka till Stockholm med lillebror och pappa :)
 
Ja vad ska man säga. Pappa brukar inte vistas i större städer ^^ Han är ju för go men jag är faktiskt dotter och får skämmas lite över honom ibland xD Kul att han följde med i alla fall. Vi käkade hemma hos Maria sen kollade vi på film från när vi va små. JA sen hann vi väl inte med så mycket mer. Vi åkte med ett tåg som gick halv fem. Tänk att min fina storasyster snart blir mamma :O Helt sjukt kul! Och jag ska bli moster :D Så himla underbart! Älskar redan lilla bäbis! Även fast den inte är ute än :) Fina fina lilla unge <3
 
Va helt slut när jag kom hem. La mig på soffan och blunda en halvtimma. Sen har jag bara kollat på tv... Tyvärr är bilden sämst!!!! Men men. Imorgon blir det jobb halva dagen och hela kvällen!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0