Strålande väder!

Hejsan!
 
Åh ett sånt strålande väder, eller hur? Meen har inte varit ute någonting, eller jo en sväng på balkongen... Har ingen ork. Nacken värker, feber, halsen gör tväront och ryggen är okej just nu pga smärtstillande. Roligt med muskelinflammation i ryggen :( Neee inte direkt. Jag vill ju träna hårt! Men aja får väl chillla lite, hur jag nu ska klara det. HAr bara idag dammsugit, diskat, gjort ren spisen och mikron... Hahha! Jag är inge bra på att ta det lugnt. Ska jobba fredag och lördag, hmm får se hur det går med denna rygg. Jag har ju ett rätt å tungt jobb. Min rygg vill att jag ska byta jobb på direkten, men hjärnan orkar inte. MIn hjärna känner sig full av andra saker redan...
 
Åhh jag vill ut ut ut!! Vet inte hur jag ska klä mig riktigt. Kan ju inte sitta stilla hela dagen! Iof ska jag snart bort till pappa och vara barnvakt några timmar. Pappa ska på handledarkurs med min låtsasbror som fyllde 16 i tisdags :) Herregud va tiden går! Och pappas sambo ska iväg och träna. Hmm ska nog försöka få med ungarna ut någonstans. Pappa har ju hund och jag är allergisk. Om jag är inne hos dom för länge blir jag snorig och får andningsbesvär. Kan lova att jag inte vill ha det också, då lär jag väl tuppa av! Jag blir nästan aldrig sjuk, men när jag blir det så kommer ALLT!
 
Ne ska fortsätta sitta här med mitt stora leende ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Hahah visst är Jag och Sandra söta? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0