20 timmar!

Hej!
 
Jag nu har jag varit vaken i ca 20 timmar... Men vet ni vad, dom senaste hmm 5-6 timmarna har jag pratat med en gammal flirt. Vad säger man gammal kärlek rostar aldrig? Detta är killen jag bad om ursäkt till för typ en vecka sen. Skrev ett inlägg här i bloggen om det i alla fall. Vi har skrivit lite och så men idag så satt vi och snacka lite på facebook så fråga han om jag hade MSN kvar. Så loggade in på den, SJUKT KUL! Så vi ar suttit där och snackat heeeela natten. Har alltid kännt nåt lite extra för honom. Vi höll på för ca 3 år sen och då satt vi på msn heeeela tiden. Kändes verkligen som jag spolades tillbaka i tiden och satt och log hela tiden. Han hälsade på mig i oktober 2011 och jag ska erkänna jag kommer knappt ihåg nåt från när han va hos mig... Dagen efter skulle jag åka till Turkiet och va så otroligt nervös. Men haha han hade tydligen bilder från när han va hos mig... GUD! Bara såna kort som jag inte visste va tagna, typ när jag sminkade mig och en när jag hade ett par trosor på huvudet (rena). Asså jag är ju lite störd av mig men ändå kul att han hade bilder från det, fast dom va hemska. Men han kommer ihåg allt vi gjorde som om det va igår. Han sa att han har tänkt på mig sen den dagen han åkte hem ifrån mig. Blir alldeles varm. Känns i alla fall otroligt skönt att få upp kontakten igen. Han är en underbart fin kille. Men vi får lite panik. Båda har känslor även efter såhär lång tid, vad gör man? Han bor 23 mil härifrån. Ska man försöka sig på nåt eller ska man fortsätta vandringen på singelstigen?
 
Hjälp mig, vad ska jag ta mig till? :S Nej nu ska jag försöka sova några timmar
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0