Aldrig mer!

Hej!
 
Ja jag skrev ju förut att jag skulle köra 2 flugor i en smäll och handla samtidigt som vi tog en promenad... Ehm dum ide! Vi gick till Willys och det gick ju bra. Sen börja jag plocka i grejer i korgen inser jag att det blev lite mycket saker ^^ Men men vi är ju starka så det blir ju bra. Hade med min träningsväska att packa i sen tog jag 2 påsar. Sandra hade en påse. ASSÅ!!!! Det tog säkert 1 timma och 20 min att komma hem xD Tar säkert 30 min att gå dit. Vi stannade säkert 10 ggr på vägen hem och vilade ^^ Min träningsväska va fylld med mjölk, kvarg, ost och annat TUNGT! HAhaa aah ne det där gör jag inte om igen! Men då har vi lärt oss det.
 
Mår lite sådär halvbra :( Mår illa och huvdet snurrar. Tror jag sovit och ätit dåligt senaste tiden. Men nu har jag ju äntligen mat hemma så nu kan jag äta :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0