Älskade vän!

Hej!
 
Har drömt så sjuka drömmar inatt! Vaknade i panik och trodde jag hade förovit mig, kloclan va 06.31... KUL! Men somnade om och vaknade av alarmet vid 9. Låg kvar ett tag eftersom jag har så förbaskat ont i magen :( Skulle ha tränat med Olivia men skrev sms och sa att jag inte kunde idag. Har så himla ont och orkar inte gå så långt till gymmet. Får träna lite själv hemma istället...
 
Olivia skriver: Du får inte kolla i brevlådan direkt när det trillar ner något ;)
Jag: Va, nehe? haha?
Olivia Nej du får vänta tills jag säger till ;-)
Jag: Haha wtf? Jaha xD
PANG!
Olivia: Så :-)
 
Går till brevlådan och tittar. Där ligger en såndär fryspåse från ica och i den ligger ett kort format som ett hjärta som det står KRAM på. På baksidan står det "Tack för att du är en sån fin vän <3" och sen låg det 2 av mina favorit mentos i påsen. Asså förstår ni hur glad jag blir. Så himla fin vän! Blir alldeles tårögd. När jag stod där med kortet så började jag störtböla. Tack Olivia för att du är en sån fin vän! Du finns alltid där om jag behöver dig, och jag finns alltid för dig <3 Är så glad att jag har dom fina vänner som jag har <3 Är lyckligt lottad!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0