Attans!

Hej!
 
Blev det någon promenad? NEPP! Dumma... Sängen va så skön och jag va så trött. Det har varit så mycket nytt dom senaste dagarna, med jobbet och så. Får ta en promenad senare istället. Nu har jag i alla fall tryckt i mig frukost. Mmmm scones och kvarg! Ska snart börja göra mig i ordning. Ska faktiskt träffa Fia Ni sen. Ni som inte vet vem det är så är det en gammal bästa vän till mig. Umgicks mycket med henne för typ 1,5-2 år sedan. Vi gick i samma klass och båda heter Sofia och båda börjar på N i efternamnet så det va svårt att hålla isär oss när dom skulle säga vårat namn. Vi hade massa Emelie i klassen och dom skilde man ju på genom att använda första bokstaven i efternamnet. Men vi läste det med Fia Ni och Fia Ny. HAHA om någon nu brydde sig :D
 
Ja annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Självklart står träning på schemat ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0