Bra där!

Hej!
 
Ja men sådär ja! 4 timmars vila. Inte det bästa direkt men men jag behvövde nog verkligen sova ett tag. Är slut efter denna jobbhelg! Och imorgon blir det 9,5 timmars jobb... Gud kommer vara helt slut på Onsdag. Nej nu håller jag faktiskt på att städa i ordning lite här hemma. HAde en del disk som jag jobbar på att få bort. Ska snart fixa lite mat också. Vet inte vad riktigt eftersom jag inte har så mycket att laga på... Men det fixar sig!
 

Det blir träning hemma ikväll! Orkar inte gå bort till gymmet faktiskt. Ska knopa på ett träningsschema sen. Detta ska utföras morgon eller kväll!!! Ska försöka skriva ut det så jag kan sätta upp det någonstans så jag inte glömmer det. Kommer även öka på träningen vart efter. Man ska aldrig börja för hårt eller lägga målet för högt!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0