Dumförklarad!

Hej!
 
Somnade gott efter att jag ätit. Vaknade halv åtta... KUL! Sandra och jag smsade lite om att ta en promenad, båda va nog lika otaggade på det men det behöver ju göras ^^ Om man vill bli snygg liksom! Så vi tog en promenad i kylan. FYYY BRRR!!! Jag babblade på som vanligt, stackars Sandras öron ^^ Stannade till på ICA innan vi gick hemåt. Behövde mjölk till mina proteinshakes. Kan INTE dricka med bara vatten, det väder sig liksom i magen på mig. Brukar blanda 50/50. Sen köpte jag en ny juice, va tvungen att testa ;) Sen va kvargen så förbaskat dryr så köpte turkiskyoghurt med 3,5% fett. Så nu äter jag turkiskyoghurt med hallon och en körsbärsshake till ;) MUMS! HAhaha måste bara säga att promenaden hem från ICA, asså xD Sandras och mitt samtalsämnde va geografi och kan säga att vi lät som totalblåsta miffon när vi pratade. Snyggt att man inte vet vart allt ligger här i Sverige, vi fick googla och det låg inte alls där vi tänkte oss. Ja herregud! Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0