Förlåt!

Hej!
 
När jag började få kontakt med mitt ex igen så ogillade han dom jag hade hållt med medan vi inte träffades. Jag ville så gärna ha tillbaka mitt ex igen och hoppas på att allt skulle bli bra, så jag sa upp kontakten med dom. VA väl rätt kall, mest för att kunna skriva hejdå eller kunna ta bort dom utan att må dåligt. Usch det där har jag verkligen mått skit för! Det va trevliga och snälla killar. Kanske inte skulle bli nåt seriöst med någon av dom men dom va ändå mina vänner. Så jag bröt kontakten pga någon som jag mått dåligt över i ett år... Fy! Kommer ihåg att en kille frågade varför och jag va alldeles kall tillbaka :( Har så dåligt samvete för det! Så nu har jag i alla fall skrivit till 2 av dom och bett om ursäkt. Vet att en av dom har läst det men inte svarat, och det kan jag förstå. Han va jag verkligen dum emot :( Men jag har bett om ursäkt i alla fall så jag kan inte göra mera. Den andra skickade jag till nyss. Får se om jag får nåt svar eller inte. Troligtvis inte för det va han jag va så kall emot.
 
Det är verkligen inte jag att vara kall och otrevlig mot andra! Jag vill alltid alla andra väl och är omtänksam. Men när jag va med mitt ex så ville jag göra allt för att få honom tillbaka... Så dum man kan va! Är så otroligt skönt att vara ur det där! Kan leva och må bra nu. Synd att jag inte insåg att det bara va slöseri tidigare.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0