Första gången!

Hej!
 
Skum rubrik va? Vad ska hon skriva om i detta inlägg tro? ;) HAHAH ne tänkte skriva att idag är första gången på länge som jag vaknar utsövd och känner mig pigg! Ställde inte alarmet så jag skulle få sova ut. Vaknade kl 9. Det är ju skapligt. Så nu är jag på städningen igen! Lättare nu när man är pigg och solen skiner. Taggad till 1000 på denna kväll! Det går ju alltid så fort när brudarna kommer hit sen går klockan som en jäkla F1 bil! Så sagt att dom får komma skapligt :D Så man hinner umgås och prata om allt. Vet inte när vi va samlade på samma ställe sist. Säkert i somras eller nåt. Eller vi träffades i typ 5 min på ett fik, men det räknas inte!
 
Skönt att veta vad man ska ha på sig och så! Sen är skjuts fixad :D Dock ingen som kan köra dit nu istället.... HAHAH! Vi skulle ju ta tåg men grejen är att det inte går nåt tåg. Planerat... men de löser sig! Det är lättare att få skjuts dit än hem.
 
Nej nu ska jag fortsätta med mitt städande och dansande i lägenheten ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
HAHAH kolla fläskkorven!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0