Full av...

Hej!
Gud nu är magen verkligen full av lax! Puuh hann inte känna efter om jag va mätt eller inte. Så nu har jag proppat i mig 2 laxfileer... Varför äter jag mer än jag orkar? Dumma mig. Hahha det här kommer låta knasigt men jag hatar att vara mätt. Gillar inte alls den känslan, så äter mig nästan aldrig mätt. Men ni som inte känner mig har säkert märkt att jag är lite speciell? ;)
 
Sen är jag full av tankar... Som vanligt. Tänker på att man ofta tänker att man ska ta saker senare och att saker och ting löser sig. Men hallå? Man kan inte vänta med vissa saker. Man vet aldrig när livet tar slut. Blir ibland rädd för mina djupa tankar. Vill tänka så långt fram, fast man inte kan :( Vill veta nu hur livet blir. Mina tankar driver mig till vansinne ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0