Fusk!

Hej!
 
Åhh ska erkänna, har fuskat med hemmaträningen. Har varit så trött och slut senaste dagarna. Känns som det händer för mycket runt om. Imorgon ska jag i alla fall träna. Då blir det gymmet! Men ska snappa upp hemmaträningen igen. Ska köra på ikväll men fyfasiken, för att träningen ska bli bra måste man ju må bra själv först. Skulle behöva varva ner lite. Pusta ut och fröska lägga stressen bakom mig! Vill träffa min familj och mina vänner. Saknar dom så mycket! Känns som jag bara träffar min familj på gymmet lite snabbt bara... Är ledig imorgon så då blir det STÄDA och ska fasiken traska bort till min kära familj. Dom bor ju liksom bara 40 min promenad bort! Ne nu ska jag hoppa in i en varm dusch, fryser fortfarande efter promenaden!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0