Glädje!

Hejsan!
 
Åhh vilket väder! Man blir ju helt fantastiskt glad av solen. Bort med snön nu också så resten av det svenska folket blir glada. Gud vilka surmular det finns! Men dom ska inte få komma ivägen för min glädje inte. Hmm gick till pappa strax efter 10 med Sandra och tog ut lilla Ludde på promenad eftersom typ alla där hamma är sjuka. Sen fick vi skjuts av pappa hem. Skönt det eftersom min tvättid började om 20 min.. och det tar ca 40 att gå hem från pappa. Så nu håller jag på med det. Men innan det har jag hunnit bakat bröd och fixat mat. Även diskat lite, igen... Va nere i förrådet förut och hämtade lite saker som jag fick med mig hem från när jag rensade från mamma. Tog med mig en sån där apparat som man kan kolla blodsockret med. Så stack mig själv i fingret fast jag är sååååå sjukt rädd för nålar. Försöker övervinna den rädlsan så man kanske skulle kunna jobba på andra ställen också. Typ vårdcentral och sjukhus. 5.7 låg jag på så det va ju bra. En frisk person ska ligga mellan 4.0-7.0. Sen hittade jag mina gamla nyckelband som jag troligtvis gick runt med på högstadiet. HAHAH kan jag ju ha nu med! Kanske ska låta den hänga ut genom fickan när jag är på ICA och handlar? ;)
 
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
SNygg klädstil idag va...? xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0