Han?

Tja!
 
Va på väg hem från gymmet och känner mig lagom glad, snön kastar sig i ansiktet på mig och håret står åt alla håll. Kollar upp för jag ska gå över gatan och woow ;) Där kom en pudding springandes med en hund. Kände hur jag stirrade och önskade att jag inte såg ut som jag gjorde. Mjukisbyxor nedstoppade i stövlar, en stor jacka och en stooor halsduk. HAHAHA! Längtar till våren, fyfan! Längtar verkligen efter att få använda mina älskade klackar och mina klänningar! Är tött på alla jävla lager med kläder! Ne vet ni vad, min blivande pojkvän bor inte i samma stad som mig. Han bor verkligen inte i Katrineholm, och det är jag glad för! Är livrädd för att fastna i denna stad.
 
Hahah min nya mailvän tyckte jag skulle göra en kontaktannons på bloggen xD Men tror inte jag får ut så mycket för det faktiskt. Tror det är mest tjejer som läser.
 
Visst har alla sina små önskningar om hur ens kille/tjej ska se ut. Man kan inte vara för kräsen eller ha för höga krav för då hittar man aldrig någon partner! Ingen är perfekt.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova någon dejtingsida som tex happypancake eller spraydate, har två kompisar som träffat sina pojkvänner så :) värt att testa :)

Svar: Jag har haft tanken men vill inte lägga pengar på sånt :P Men tror absolut att det är bra :D
Sofia Nyberg

2013-02-04 @ 22:35:59
Postat av: Anonym

De sidor jag skrev ovan är gratis ;)

Svar: Wohoo älskar gratis ;) Får väl kanske ge det en chans då ;) Tackar tackar för tipset!
Sofia Nyberg

2013-02-05 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0