Hår!

Hej!
Puh va mättande scones är! Och ONYTTIGT! Men man får unna sig ibland. Imorgon ska jag nog ställa klockan rätt skapligt ändå och ta en långpromenad, så jag får in det i rutin! Men rätt tråkigt att gå i detta väder :( Men kan lova att jag tänker ha gummistövlar på mig på promenaden!
 
Strax innan jul så tappade ju jag nästan hälften av mitt hår. Hade verkligen panik över hur jag skulle se ut i huvet efter att ha tappat så mycket hår. Hade ångest varje dag jag vaknade, ifall jag tappat mer hår eller nåt. Va så ovan vid att ha så tunnt hår :( Även fast jag tappat mycket hår så tycker jag faktiskt om mitt hår ändå :) Blev mer hår kvar än jag trodde. Och jag har alltid hatat mina lockar men börjar faktiskt tycka om dom lite mer nu.
 
Haha ser nu att jag måste träna rygg... Och förbränna en hel del FETT!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0